Drodzy klienci, informujemy, że nasz sklep stacjonarny pozostaje otwarty i pracujemy w normalnym trybie (bez godzin dla seniorów).  
rzypominamy o obowiązku zasłonięcia ust i nosa oraz o limicie osób jednocześnie przebywających w sklepie. Wszystkie zamówienia dokonane w sklepie internetowym realizujemy z dostawą pod Twoje drzwi w Warszawie i okolicach. Odbiór osobisty w sklepie odbywa się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oraz z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.

Formy płatności

Nasz sklep oferuje takie formy płatności

 

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM

Państwa zamówienie zostanie przekazane do działu realizacji zamówień, po wcześniejszym zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
Bank ING Bank Śląski; numer konta: 58 1050 1953 1000 0090 8109 7223
W tytule przelewu bardzo prosimy o wpisanie numeru zamówienia.

Brak numeru bądź podanie innego numeru zamówienia w tytule przelewu, może znacznie opóźnić bądź uniemożliwić realizację Państwa zamówienia.

 

PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ KURIEROWI

Jeżeli wybierzecie Państwo opcję kuriera za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do działu realizacji zamówień i wysłane w najszybszym możliwym terminie.
Kurier podczas dostarczania przesyłki, pobierze od Państwa opłatę za całość zamówienia.

 

PŁATNOŚĆ KARTAMI

Sklep obsługuje karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

 

SZYBKIE PŁATNOŚCI

 

PŁATNOŚĆ KARTAMI

 

Zamówiony przez Państwa towar zostanie wysłany po dokonaniu płatności oraz skompletowaniu zamówienia.

 

INFORMACJE OGÓLNE

  • Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT. W przypadku, gdy Klient wnosi o wystawienie faktury VAT jest zobowiązany podać swoją firmę wraz z adresem jej siedziby oraz danymi dotyczącymi nr NIP. W chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową na odległość, Klient zgadza się na wystawienie przez Balur Sp. zo.o. faktury VAT bez jego podpisu.
  • W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie za pobraniem, procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po jego otrzymaniu i potwierdzeniu dostępności towaru w magazynie. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty, procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie wpływu wymaganej kwoty na konto Balur Sp. zo.o.
  • W przypadku braku płatności przez Klienta za zamówienie w terminie 7 dni od daty jego złożenia, zamówienie zostanie anulowane.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium